Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Thessaloniki's free press crash test


Αυτή την βδομάδα έτυχε να "πέσουν" στα χέρια μου 3 free press περιοδικά της Θεσσαλονίκης: το biscotto, το iq και το pepper. Είχα καιρό να ξεφυλλίσω τέτοια περιοδικά κι έτσι με την ευκαιρία είπα να κάνω κι ένα μικρό review για το καθένα από αυτά. (Τις επόμενες φορές θα συμπεριλάβω κι άλλα, όμως αυτή την φορά θα περιοριστώ μόνο σε αυτά τα τρία.) Έχουμε και λέμε λοιπόν:


PEPPER Urban Tales Worth Telling:

ΈΚΔΟΣΗ: Win Ε.Π.Ε
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: Λευτέρης Μαρόγλου
ΕΚΔΟΤΗΣ: Αλέξανδρος Αραμπατζής
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ-ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΞΙΑ: Γιάννης Μπαλαφούτης
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Designers United, Δημήτρης Κολιαδήμας, Δημήτρης Παπάζογλου

Review: 7,5/10 Όταν πέσει στα χέρια σου, χαίρεσαι να το κρατάς και να το ξεφυλλίζεις. Πολύ ωραίο design, κομψό, με ιδιαίτερο χαρτί(κι όχι χαρτί περιοδικού), με πολύ "καλοβαλμένα" άρθρα(στο συγκεκριμένο περιοδικό γράφει και ο δημοσιογράφος Σταύρος Θεοδωράκης).  Το όλο concept είναι πράγματι urban, αλλά... αλλά μου φάνηκε κάπως μπερδεμένο.  Και τι εννοώ; Ξέρω πως τα λόγια μου είναι κάπως αμφιλεγόμενα, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα πρέπει να έχεις μυηθεί στην ουσία και την γενική δομή του περιοδικού για να σου είναι πιο "ευκολοδιάβαστο". Πάντως αξίζει να σημειωθεί πως για περιοδικό free press με άφησε κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ικανοποιημένη!


biscotto 2310 life guide:

ΕΚΔΟΤΗΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Νίκος Στασινός
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: Κώστας Γιάντσιος
ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΞΙΑ: Κατερίνα Ευσταθιάδου
ART DIRECTOR: Μπάμπης Κιμίκογλου

Review: 8,5/10 Μπορώ να πώ ότι σε γενικές γραμμές ήταν το περιοδικό που με "κάλυψε" περισσότερο για τα επερχόμενα events της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Είχε πολλές προτάσεις για εξόδους, πάρτυ, μαγαζιά, ταινίες, pool bars, ακόμη και προορισμούς για το καλοκαίρι που διανύουμε. Πολύ όμορφα δομημένο, φρέσκο, διαβάζεται εύκολα. Θα προτιμούσα περισσότερες σελίδες για να μην είναι τόσο στριμωγμένα τα "σαλόνια" του. Κατά τα άλλα, φαίνεται ότι είναι ένα περιοδικό που "πουλάει" μιας και έχει αρκετούτσικες διαφημίσεις! Στο συγκεκριμένο περιοδικό γράφει και ο ραδιοφωνικός παραγωγός Στάθης Παναγιωτόπουλος. Το biscotto είναι το αγαπημένο μου so far!!!


iq magazine το περιοδικό των φοιτητών :

Το συγκεκριμένο περιοδικό το επιμελούνται και το εκδίδουν οι ίδιοι γνωστοί-άγνωστοι που είναι υπεύθυνοι και για το biscotto. Επίσης το iq διανέμεται και στην Αθήνα, Πάτρα, Πειραιά, Γιάννενα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Λάρισα και Βόλο εκτός από την Θεσσαλονίκη. Είναι αυτό που λέμε πιο trendy σαν ύφος και στυλ αλλά αφορά μόνο τους φοιτητές. Αν δεν έβλεπα το ίδιο team με αυτό του biscotto, θα έλεγα ότι πρόκειται για περιοδικό που εκδίδεται από φοιτητική παράταξη. Μου φάνηκε κάπως δήθεν...Εγώ ας πούμε  που δεν είμαι πλέον φοιτήτρια, το βρήκα μέχρι και βαρετό. Με άφησε σχεδόν παγερά αδιάφορη το συγκεκριμένο περιοδικό. Το βρήκα ανιαρό, και πραγματικά μου κάνει εντύπωση πώς η ίδια ομάδα είναι υπεύθυνη για ένα περιοδικό όπως το biscotto που μου άρεσε ιδιαίτερα, και για ένα άλλο όπως το iq που ήθελα απλά να το στείλω στην...ανακύκλωση.  Το review σε αυτό το free press περιοδικό είναι ιδιαίτερα χαμηλό, μόλις 3/10, αλλά και πάλι θα πω ότι πρόκειται για ένα περιοδικο που έχει ίσως συγκεκριμένο κοινό που απευθύνεται. Στους φοιτητές μπορεί και να αρέσει...


Αυτά για σήμερα αγαπημένοι μου συμπολίτες. Σύντομα με περισσότερα reviews όχι μόνο για περιοδικά αλλά και για πολλά, πολλά άλλα! Μέχρι την επόμενη φορά, be cool but not like a freezer!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου