Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Στη φωλιά του Twitter...

Γειά σου αγαπημένε μου αναγνώστη! 
 Σήμερα λέω να σου αραδιάσω μερικά από τα αγαπημένα μου τουί, που με τόση αγάπη μάζεψα από την γνωστή φωλιά, το Twitter. Πραγματικά είναι απορίας άξιο που βρίσκουμε την έμπνευση σε τέτοιους χαλαιπούς καιρούς, όμως όπως έλεγαν και οι παλιοί με σάλιο και υπομονή όλα γίνονται!!!

Ξεκινάμε λοιπόν. Καλή ανάγνωση κι ελπίζω τα τουί που θα αναρτήσω να σου φτιάξουν την διάθεση, να σε κάνουν να προβληματιστείς ή ακόμη και να νοσταλγήσεις...


Στο fb έχεις φίλους που δεν συμπαθείς και στο τουίτερ αγνώστους που λατρεύεις 

Και ζήσαν αυτοί καλά και μείς φτού και από την αρχή.

Αυτό που με πειράζει,είναι οτι δεν έκανες ούτε μια προσπάθεια....τι κι αν ήθελες..σημασία έχει οτι δεν έκανες

για να κοιμηθω, μετραω τους μαλακες που περασαν απ τη ζωη μου

Υπάρχουν και οι άνθρωποι που τράβηξαν τα χειρότερα απο σένα αλλά θα είναι πάντα εκεί για σένα..Αυτούς να τους αγαπάς...

Στο σεξ θέλω να με σαπίζουν στο ξύλο. Έχω βρει το σημείο ματαG.

το ρε μαλάκα κάποιων κρύβει περισσότερο συναίσθημα απο το σαγαπώ κάποιων άλλων

Και που να το ξερουν και οι καημενοι οι αντρες οτι οταν το "τι βλακας εισαι" συνοδευεται απο ελαφρυ σπρωξιμο και χαμογελο,ειναι ερωτας.

αυτοί που λένε "μην μου μιλάς πριν πιώ τον καφέ μου" συνήθως είναι το ίδιο βαρετοί κι αφού τον πιούν

Γεννήσαμε τη Δημοκρατία. Ε μετά μεγάλωσε και πήγε να σπουδάσει στο εξωτερικό

Από χθες έχω λιώσει το blue jeans...της Lana ντεε! Αφού τα ηχεία μου έχουν γεμίσει ξέφτια!!!!

O παπάς ήταν γεμάτος Σπυριά.Την Ευλογιά σου πατέρα, του είπα.

Ένα τουή γι'αυτούς που δε θα βγούνε ποτέ απ'την καρδιά μας κι άλλο ένα για εκείνους που πέρασαν και δεν ακούμπησαν.

Οταν βαριεμαι παω στο νεκροταφειο,περιμενω να τιγκαρει απο γριες κ φωναζω πανω απο μνημα...."Σε εχασα λεβεντη μου την ωρα που πηδιομασταν"

Μου λείπει το χαμόγελο σου ... αλλά πιο πολύ μου λείπει το δικό μου.

-μην σπρώχνετε -και τι να κάνω; -να μην σπρώχνετε.

Όταν η γκόμενα έχει μυαλό,τα τακούνια είναι άχρηστα...!

Η τραγική ειρωνεία είναι ότι τα καλά παιδιά είναι γεμάτα ανασφάλειες, ενώ οι μαλάκες είναι τόσο σίγουροι για τον εαυτό τους.

Ζητείται άνδρας νεαρός μετρίου αναστήματος με απεριποίητη κόμμη, χωρίς τατουάζ και με ξυρισμένο πρόσωπο για χυλόπιτα δίχως αύριο

Σε λίγο θα μοιράζουν τα προφίλ μας στους φοιτητές της ψυχιατρικής για την πτυχιακή τους.

Ήρθε και ο λογαριασμός της ΔΕΗ. Λογικά ο ανεμιστήρας που είχα ανοιχτό όλο το καλοκαίρι, ήταν από Boeing 737. Δεν εξηγείται αλλιώς.

Μερικές φορές αυτοσαρκάζομαι τόσο έξυπνα που δεν έχω τι να μου απαντήσω

δείξε μου την παλάμη σου, να σου πω πόσο μαλάκας είσαι.

διώξε μακριά σου άτομα που ΜΟΝΟ ζητάνε και θέλουν από σένα..όχι άλλους ζητιάνους..δρόμο.

Αν αγαπάς κάποια άσ΄την να σε κερατώσει. Αν γυρίσει πίσω, πάει να πει ότι δεν βρήκε κάτι καλύτερο. Αν δεν γυρίσει, βρήκε κάτι μεγαλύτερο.

Μου είπε ότι είμαι ίδια με όλες. Πότε γίνατε όλες τόσο γαμάτες ρε;

Πάνω που αποφασίζω να φτιάξω ένα καφέ, μου λέει ο φανταστικός μου γκόμενος "Δεν πίνουμε κανά καφεδάκι?". Μαλάκα, μες στο μυαλό μου είναι!

Μερικές μη βγαίνετε έτσι απεριποίητες. Βάλτε ένα ρουζ, μια σκιά, ένα κραγιόν, μια μάσκα, μια σακούλα.

Έχω τόσα μαγνητάκια στο ψυγείο που σε λίγο το σπίτι θα γυρίσει προς τον βορρά

-Έρχεται! -Ποιός; -Αυτός που περιμένω, αυτός που περιμένω, αυτός που περιμένω, αυτός, αυτός. 5-0

Ρε τον γύφτο! Για να μην πληρώσει ξαπλώστρα ήρθε στην παραλλία με το σκάφος! 

Ζέστη καιρός για κρύο.

Εσεις που ασχολειστε με μαγειρικη ποσο αλατι να ριξω σε μια 25αρα πισινα για να γινει θαλασσα;

Το Σεξ και τα All star είναι πάντα καλύτερα όταν είναι βρομικα..

Ολοι νομιζουν οτι ειμαι κακος. Αλλα αυτο ειναι λαθος.εχω την καρδια μικρου παιδιου..ειναι σε ενα βαζο στο πανω ραφι.

Λέγεται πως η μελαγχολία είναι η αξόδευτη αγάπη

Είμαστε & μεις που νικαμε τους εγωισμους μας & στο τέλος μετανιώνουμε γιατί εκτεθηκαμε στα ματια του.Που φτάσαμε.Η αγάπη να θεωρείται ντροπή

Θα πλυθω με tide black style μπας κ μαυρισω λιγο κ δεν αισθανομαι μειονεκτικα μπροστα στα κατραμια που συνανταω..

Κάποια στιγμή να μιλήσουμε και για το ταλέντο μερικών ανθρώπων να μας χάνουν,με τον ίδιο πανηγυρικό τρόπο που μας είχαν κερδίσει.

Ότι και να κάνουν οι Άγγλοι εμείς θα μαστε πάντα πιο μπροστά, δυο ώρες.

Να μη φοβασαι αυτους που εχουν το θαρρος να πουν τα "θελω" και τη γνωμη τους.Τα κλειστα χειλη να φοβασαι.Αυτα θα σε πονέσουν περισσοτερο...

Καμιά φορά η ανάγκη για επικοινωνία είναι τόσο έντονη, που σε κάνει να χάνεις τα λόγια σου...

Στις δύσκολες στιγμές οι φίλοι έρχονται κοντά.

κατακριτέος δεν είναι μόνο όποιος έκλεψε ή είπε ψέματα αλλά και εκείνος που ενώ είχε φωνή και μπορούσε να αντισταθεί,προτίμησε την σιωπή

Έχει πλάκα πώς οι άνθρωποι επιλέγουμε την "αλήθεια" που θέλουμε και μας βολεύει και πιστεύουμε σε αυτήν σχεδόν φανατικά. 

Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς. Μαχάτμα Γκάντι

Η άλλη 150 κιλά, φορούσε μπλε μπλούζα με το σήμα του σούπερμαν... προφανώς αυτή τον κατάπιε...

Η εκκλησία της ενορίας έχει ολονυχτία απόψε. Ορίστε, ακόμα και οι παπάδες το ρίχνουν έξω, κι εμείς πάλι μέσα.



Ελπίζω όσοι τα διαβάσετε να εκτιμήσετε όσο κι εγώ τις σκέψεις αυτών των ανθρώπων, άγνωστων και μη κι αν έχετε και Twitter account κάντε και κανα follow ή Retweet ή Favorite!!! 
Αυτά τα λίγα για σήμερα! Υπόσχομαι πώς θα τα πούμε σύντομα πάλι! 
Καληνύχτα σας και φυσικά σε όλους τους Followers, καλύτερο #RT και #FF δεν θα μπορούσα να κάνω!!! 

Σας αγαπώ! 














































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου