Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Είναι μύθος, είναι μύθος...(;) part 1

Πολλές φορές με έχει προβληματίσει η εικόνα της σύγχρονης γυναίκας στην κοινωνία του σήμερα. Ποιά από τα στερεότυπα ισχύουν, ποιά είναι απλά μύθος και ποιά απλά βολεύουν την θέση της... Και πάνω στο συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα πάρα πολύ και την δική σας γνώμη, οπότε αν θέλετε αφήστε σχόλιο, μπας και βρούμε μαζί καμιά άκρη, ή στην τελική μπας και γελάσουμε λίγο από τις διαφορετικές απόψεις.
  • Η θέση της γυναίκας είναι στην κουζίνα.
Εδώ νομίζω πώς υπάρχει το πρώτο φάουλ από μεριάς Ανδρών. Αυτή η άποψη μπορεί να ευσταθούσε την εποχή των γιαγιάδων μας που οι γυναίκες δεν είχαν την δυνατότητα να σπουδάσουν (πλην σπάνιων εξαιρέσεων) και όλη τους η ζωή αναγκαστικά περιστρεφόταν γύρω από τον άντρα τους και το νοικοκυριό τους. Οι εποχές όμως έχουν αλλάξει δραματικά από τότε, οι γυναίκες πλέον έχουν και άλλα δικαιώματα (φυσικά με τα δικαιώματα έρχονται και υποχρεώσεις), είναι χειραφετημένες (θα ασχοληθώ παρακάτω με αυτό το...ψέμα....) και πλέον το συγκεκριμένο στερεότυπο δεν θα μπορούσε να είναι πιο άκυρο...

  • Η σημερινή γυναίκα ασχολείται μόνο με την εικόνα της.
Δυστυχώς εδώ τσούπρες θα αναγκαστώ να συμφωνήσω... Πολύ κακό τελευταία με το τι ρούχα θα βάλω πώς θα βαφτώ, πώς θα κυκλοφορήσω, που θα βγώ, πώς θα φτιάξω το μαλλί... Πολύ ματαιοδοξία ρε κορίτσια! Χαλαρώστε λίγο. Κανείς δεν είπε πώς η εικόνα δεν είναι σημαντική, αλλά δεν είναι και το μοναδικό πράγμα που πρέπει να απασχολεί τα μυαλά μας...Στην τελική η έκφραση "Από έξω bella bella και από μέσα κατσιβέλα" δεν έχει βγει τυχαία... Έχει βγει για κάτι κοριτσάκια που το μόνο που τους απασχολεί είναι να ταιριάξουν το χρώμα της όζας τους με την τσάντα που θα κρατήσουν... Και αν στην τελική είσαι όντως τόσο ματαιόδοξη και ανίκανη να συζητήσεις οτιδήποτε άλλο εκτός από την καινούρια ξεκολέ μπλόυζα που πήρες και το πόσο ξανθό έκανες το μαλλί σου, μην το παίζεις και intellectuelle και βαριά κουλτούρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο γκόμενο σου ή στις παρέες σου. Γιατί κάπως έτσι μας βγαίνει το όνομα...Και είναι κρίμα για όλες μας....
  • Οι ξανθιές γυναίκες είναι χαζές.
Εδώ κι αν δεν ισχύει. Εγώ έχω την δική μου γνώμη πάνω στο θέμα και καιρό τώρα θα ήθελα να την αποτυπώσω. Το πόσο ανοιχτόχρωμο είναι το μαλλί σου, δεν σε κάνει απαραίτητα και μπρόκολο, αλλά πολλές φορές (αν όχι τις περισσότερες) το ξανθό μαλλί αποτελεί άλλοθι για να κάνεις μ@λ@κίες χωρίς ενοχές. Και αναλόγως τις μ@λ@κίες που θέλεις να κάνεις, ανοίγεις και τον τόνο του μαλλιού. Είναι άδικο να κατηγορείς ένα χρώμα για την δική σου βλακεία και κάλλο στον εγκέφαλο. Γι'αυτό νομίζω και έχει βγεί και ο συγκεκριμένος μύθος. Γιατί όλες πιασμένες απο τον συγκεκριμένο μύθο, κρύβουν την ανύπαρκτη ή βαρετή τους προσωπικότητα και προβάλουν ένα εαυτό που ουσιαστικά δεν τις τιμά. Και μη μιλήσω γι'αυτές που το παίζουν ξανθιές και συμφιλιωμένες με την αναλογία ξανθιά=χαζή. Αυτές είναι συνήθως οι γυναικούλες που απλά είναι μπογιατισμένες ξανθιές και προσπαθούν να ρίξουν την ανοησία τους και το μικρό τους I.Q. στο χρώμα που κουβαλάνε στην κασίδα τους... Κορίτσια επιτέλους καταντάτε γραφικές, γελοίες και συντηρείτε ένα μύθο που είναι προσβλητικός για ένα μεγάλο μερίδιο του γυναικείου πλυθυσμού. Η βλακεία είναι θέμα γονιδίων και όχι βαφής... Και ένα τελευταίο...Επειδή βάφεις τα μαλλιά σου ξανθά, δεν σημαίνει ότι είσαι και ξανθιά...Και εγώ έχω βάψει ξανθά τα μαλλιά μου και σκοπεύω στο μέλλον να το ξανακάνω, αλλά πάντα θα είμαι μια μελαχρινή που έβαψα τα μαλλιά μου! Και δόξα τον Θεό (σύμφωνα με μαρτυρίες άλλων) δεν έχω ανάγκη ούτε ηλίθια να το παίξω γιατί πολύ απλά δεν είμαι, ούτε να κρύψω την πουτ@ανι@ μου, γιατί πολύ απλά δεν είμαι! Απλά μου αρέσει το χρώμα και πάνω απ'όλα...μου ταιριάζει στην επιδερμίδα!!!
  • Όλες οι γυναίκες ειναι πουτ@νες.
Εδώ κι αν σηκώνει συζήτηση...! Δυστυχώς αυτό το κλισέ κοντεύει να καταντήσει αληθινό, και αυτό εξαιτίας (πάλι) μιας ομάδας πλυθυσμού, που λόγω πολλών παραγόντων, το έχουν κάνει να ισχύει. Και εξηγούμαι... Όταν σε απασχολεί μόνο η εικόνα σου δηλαδή το φαίνεσθαι, εννοείται πώς κάποια στιγμή αναπόφευκτα, θα αρχίσεις να αναζητάς και χορηγό για την ματαιοδοξία σου. Επίσης όταν σε απασχολεί μόνο πόσους θα βάλεις ανάμεσα στα πόδια σου, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα σε χαρακτηρίσουν και πουτ@ν@! Και φυσικά εδώ έρχεται και κουμπώνει και το ρητό Πουτ@ν@ στην ψυχή... Γιατί δεν έχει σημασία το με πόσους έχεις κοιμηθεί, αλλά το πόσους έχεις γονατίσει με την συμπεριφορά σου. Το πόσους έχεις πληγώσει, το πόσο βρώμικη είσαι....Μπορεί να έχεις πάει με έπειρους άνδρες, να κάνεις τα απίστευτα στο κρεβάτι σου, αλλά να νιώθεις πράγματα για τον καθένα, όταν όμως απλά τα ανοίγεις και ότι πάρεις, μόνο και μόνο για να λές οτι γ@μιεσ@ι κάθε βράδυ, ε τότε ναι βρε κοπελιά μου είσαι πουτ@ν@ και μάλιστα μεγάλη!!! Από όλο αυτό λοιπόν βγαίνει πως εκμετάλευση= πουτ@νι@ και φυσικά η εκμεταλευσή δεν αφορά μόνο στον άνδρικο πλυθυσμό αλλά και στον γυναικείο, γιατί το ίδιο πουτ@ν@ είσαι όταν θάβεις τις φίλες σου πίσω από την πλάτη τους και από μπροστά τους είσαι μέσα στις γλύκες. Γι'αυτό λένε άλλωστε πώς δεν υπάρχει αυτό που λένε γυναικεία φιλία!!!.......

......Τέλος πρώτου μέρους... Το στανταρακι είναι πώς θα υπάρξει και δεύτερο αλλά ίσως και τρίτο μέρος....Stay tuned



1 σχόλιο:

  1. Θα συμφωνήσω μαζί σου σε αρκετά.Αρχικά η για το ότι οι γυναίκες είναι για την κουζίνα...δηλαδή οι άντρες είναι για την οικοδομή???καλά για την εμφάνιση και το μαλλί δεν έχω να προσθέσω κάτι. Τα έχεις πει όλα. Το θέμα της πουτάνας είναι απλά η φράση που χρησιμοποιούν οι άντρες όταν απογοητεύτηκαν από μια γυναίκα,ή τους παράτησε, ή γενικά δεν πήραν αυτό που ήθελαν από αυτήν. Η αλήθεια είναι ότι αρκετά θέματα μου έρχονται κατά νου...Όπως οι γυναίκες οδηγοί είναι και οι χειρότερες (σε σημείο που τις βλέπουν στο δρόμο και λένε ...Ε γυναίκα δεν είσαι?Λογικό είναι να κάνεις μαλακία).Και σου έχω και άλλα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή